nedeľa 20. apríla 2014

Zelenou značkou z Hronskej Dúbravy do Šašovského Podhradia


V tomto článku by som si dovolil predstaviť časť krásnej prírody prostredníctvom fotografií p. Mirka Škundu. Táto trasa je nie príliš frekventovaná, ale predstavujeme ju, ako ideálnu, najskôr si pozrime mapku na ktorej je trasa po zelenej značke vyznačená.
Turistická mapa s vyznačenou zelenou značkou
Našu cestu začneme na železničnej stanici v Hronskej Dúbrave, v nadmorskej výške 270 metrov nad morom /m.n.m/. Pred nami je Demian, teda kopec s nadmorskou výškou 678 m. n. m.

Pohľad na Demian zo železničnej stanice
Obnovíme značky a rozlúčime sa s Hronskou Dúbravou

Prechod lávkou cez Hron a sme v Hronskej Breznici, niekoľko záberov po zelenej značke po Breznici

Hore Hronskou Breznicou













&






Pohľad na Močiar

Pohľad na Trnavú Horu

Na vrchole Suťi 718 m. n. m.
Sme v cieli Šašovský hrad

Šašovský hrad



1 komentár:

  1. dobrý deň
    Ja som kelvine peters
    Ja som na vaše služby pre všetky vaše pôžičky naliehavo potrebujú alebo začať projekt.
    Sme tu pre vás.
    S nami je bezpečnejšie!
    E-Mail: sospepfinance@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť